Monday, April 21, 2008

Patchinko players:)

3 comments:

Anonymous said...

Dziękuję!! :)) Następna pocztówka do mojej kolekcji! :) Naprawdę bardzo chciałabym tam być, Japonie pochłaniam przez książki, teraz zajmuję się historią.. ale jak wiadomo nic nie zastąpi "praktyki", którą nadrabiam właśnie tutaj! Jest pięknie! :)

Zagrałaś? Może coś wygrałaś? ;) :*

Yagoda said...

:* Musisz mi trochę swojego księgozbioru wypożyczyć jak stanę na polskiej krainie bo chyba dopiero teraz rozumiem fascynację tym landem:)

Ps. Nie zagrałam ale i tak wygrałam-tym że nakręciłam ten filmik:) W SLOTach, czyli gralniach patchinkowych nie można filmować ani robić zdjęć-od razu przeganiają a mi udało się przejść w 'pelerynie niewidce':)

Anonymous said...

aaaaa! tez dzie-ku-je!!! Komentarz Myszy natchnął mnie,zeby ruszyć me ciałko do skrzynki i..hahaha!:D JEST TEZ:D buuuzi:* slicznie dziekuje:)Co do gier,to wiesz co mowia..;) Wiec moze lepiej,zebys dalej miala szczęście w inncyh sferach zycia (wiadomo których:D) zabieram sie za napisanie maila..ale musisz mi wybaczyć- będzie pod koniec przyszlego tygodnia,bo teraz szaleńtwo-standard u mnie;) Ale powiem tylko (a propos ostatniego maila o deszczu i tym,czego nie mozna zrobic podczas niego...:P) nie do konca mialam racje..;)ale cii..wyjaśnienia,objaśnienia etc. gdzie indziej:D też tęśknię! mua:*